Tuesday, April 8, 2014

Върхът на тъпотията





Чудя се как не им омръзна на разни бездарни актьори и певци да определят като чалга всяко нещо, което е по-харесвано от собствената им продукция? Явно има причина да е така – харесват го, защото е по-добро. А твоите халтури с претенции за изкуство ще си останат халтури и няма значение дали го признаваш. Не ме интересува колко е известно името ти и колко дълго разни известни театрали и културоведи са те лъгали, че си творец. По-скоро би ме заинтересувала душевността на психично болен, отколкото твоята. Tи си прогнил и изпълнен с омраза, понеже завиждаш на по-добрите. Затова ги определяш като чалга.




Комерсиалното било лошо. Защо? За да го харесват много хора, значи явно има достойнства. Мнението на болшинството ме интересува повече, отколкото това на двама-трима изкуфели критици, повярвали че разбират от изкуство, защото имат по две висши образования.

На някакъв спектакъл отишли малко хора, тъй като бил задълбочена творба. Оправданието на всеки бездарник – не ме харесват, понеже не ме разбират. А какво ще кажеш за следното: не те харесват, защото си некадърник?

Умирам си да ми проутват някоя тъпотия като “неразбрана, но стойностна”. Все едно аз да кажа “Hе харесваш поп фолкa, защото не го разбираш”. Същата работа. Интелигентните хора не натрапват своето мнение и не се налага да им разяснявам, че кое е стойностно за мен, решавам аз еднолично.

Не харесвам опера, театър и джаз. Никой не може да ми ги пробутва като изкуство.

Харесвам поп фолк, рок и американски филми. Аре чао! Hе ми трябва ничие одобрение.



                                                     Контакт с извънземни

              Не знам дали е възможно по-голямо падение






No comments:

Post a Comment